miercuri, 1 aprilie 2009

Intrebare-ntrebatoare

Un banc:
O femeie la coafor:
- Va rog sa-mi taiati parul mai scurt in dreapta, in forma de cerc, iar in stanga alte trei cercuri. In varful capului, un breton scurt, iar la spate mi-l taiati pe diagonala, dar nu prea drept.
Frizerul, ezitant:
- Doamna, nu sunt sigur daca am sa reusesc...
- Da? Pai data trecuta tot asa m-ai tuns, din proprie initiativa...

Intrebarea-ntrebatoare de azi e: de cate ori ati "patit-o" cu tunsorile, coafurile, vopsitul s.a.m.d la vreun salon specializat si cum ati reactionat.

(Eu mi-am incasat-o grav de doua ori ;)

5 comments:

Alexandra spunea...

=)) =)) =))

Eu nu ies niciodata aranjata cum vreau, asa ca l-am lasat lung :D

Marina spunea...

Nu am patit-o niciodata si sper sa n-o patesc. Asta spre binele celui care ma tunde:)

Denisa L spunea...

am patit-o de vreo 2 ori si de la o tipa la care ma tundeam de 3 ani...
acum am schimbat persoana:))

Eda spunea...

Hmmm...eu nu am mai avut surprize neplacute de cand am inteles ca fetele care ma tund nu sunt pasionate de matematica, asa ca nu le mai zic 2-3 cm ,ci le arat exact cat vreau sa taie.

pisikana spunea...

da, am patit-o anul acesta inainte de revelion, am fost la un salon de fitze unde de obicei nu imi permit si i-am spus stlistului scolit in franta ca vreau ceva simplu sa nu fie cazul sa ma aranjez in fiecare dimneata cu placa sau mai stiu io ce; drept pt care m-a tuns frantuzeste (f f f scurt la spate) dar mi-a lasat niste late lungi la ceafa... e greu de imaginat cum aratam, carmen serban o cantareata de manele era tunsa asa acum 5 ani dar avea si un breton negru parca... of, mi-a venit sa pling, i-am zis sa mi taie si latele alea am platit 2 mil si am plecat ca sa intru in noul an blestemandu-mi zilele
:)

Trimiteți un comentariu