joi, 12 martie 2009

Some black&white






Povestea cu laptopul nu a avut sa se termine chiar atunci cand credeam noi. A mai facut o vizita la nenea tehnician, sa speram ca, de data asta, cu rezultate ceva mai bune... Partea plina a paharului este existenta unui service specializat Apple, partea proasta e ca lucrurile nu se rezolva atat de repede pe cat as dori si ca nu avem siguranta ca au identificat problema si au remediat-o.
In schimb, in pauza fortata, am citit - am terminat vreo doua carti din teancul de langa pat, am rezolvat diverese treburi administrative, de genul reinnoirii hartiilor pentru permisele de munca si sedere (birocratie plictisitoare, dar necesara), am mai fost la orele de yoga si am mai invatat trei verbe in germana ;) Pe langa cadoul primit din partea sotului, cu ocazia zilei de 8 martie (o carte de design de case ;), m-am rasfatat si eu cu un album de fotografii Brassai, editat de Taschen. Si ma declar totalmente indragostita de imaginile create de acest artist, nascut in Romania, la Brasov, intr-o familie de origine maghiara, dar devenit celebru prin fotografiile Parisului nocturn al anilor '30. Tandre, sincere, extrem de frumoase, chiar cand in imagine apar prostituate sau ciudati ai timpurilor, fotografiile lui Brassai sunt la fel de pline de emotie si la cateva decenii de la momentul crearii. Prieten cu multi alti artisti ai timpului, nu s-a limitat doar la fotografie, realizand lucrari grafice reusite, dar si carti si articole (printre cele mai cunoscute fiind "Conversatiile cu Picasso").
Sper sa va placa si voua!

Imaginile sunt luate din mai multe surse, pe care, din pacate, nu mi le-am notat. Puteti vizita o galerie virtuala aici.

2 comments:

Anonim spunea...

Foarte experesive fotografiile!

Denisa L spunea...

deh a avut si o parte buna problema cu laptopul!
superbe fotografiile!

Trimiteți un comentariu