luni, 16 martie 2009

Prima leapsa de primvara :)


Am primit o leapsa foarte draguta de la Anna, pe care nu am facut-o imediat, dar recuperez acum :)
Daca as putea... ce as vrea sa fiu?
o floare: trandafir sau nu-ma-uita

un anotimp: primavara lunii lui mai

o culoare: bleu-ciel
un animal : pisica

un obiect vestimentar: hmm, o rochie din matase :)

o piesa de mobilier: un jilt de piele
o piesa muzicala: doar una? zilele astea, Halo, Beyonce
un vers: Nu sunt ce par a fi -/ Nu sunt/ Nimic din ce-aş fi vrut să fiu!... (Ion Minulescu) si Twenty-first. Night. Monday./ Silhouette of the capitol in darkness./ Some good-for-nothing -- who knows why--/ made up the tale that love exists on earth. (Anna Ahmatova - suna mult mai bine in rusa)
un peisaj: marea
un obiect: cartile
un instrument muzical: pianul
un copac: teiul in floare un oras: Viena, Kotor sau Moscova, in dependenta de dispozitie persoana publica: habar n-am
o persoana apropiata: Natalia ;)

o carte: Insuportabila usuratate a fiintei (Milan Kundera), Jocul cu margelele de sticla (Herman Hesse), Hobbitul lui Tolkien
un fel de mancare: salatele de tot felul
un supererou: Eve (robotica din Wall-E :)

un fenomen al naturii: furtuna de vara

o masina: Porsche :))
un fruct: pomello
o parte a corpului: ochii
un film: WALL-E, dar sunt mai multe.

Nu stiu cine a primit-o si facut-o, dar o transmit si eu lui Allice, Elisa, Marina si, desigur, cui se mai simte motivat sa o faca.

5 comments:

A-30-something spunea...

Peisajul cu marea este uimitor! Acolo locuiesti? You lucky girl!

Anca spunea...

Mi-a placut raspunsul cu Eve :). Si eu ador filmul.

carola spunea...

@E Golful Kotor, din cate imi dau seama si eu un loc ca din poveste :) Eu locuiesc la vreo 60 de km de mare, dar Muntenegru e o tara foarte frumoasa per total :)
@Anca - eu l-am vazut de-abia duminica si e minunat!

Alexandra spunea...

multumesc frumos, o sa o fac indata ce am timp, e foarte draguta

Anonim spunea...

Am preluat-o cu mare placere, a fost chiar distractiva:)

Trimiteți un comentariu