marți, 3 februarie 2009

Pe unde s-a ratacit primavara?

Pictorialului fotografiat de Steven Meisel pentru Vogue US, aparut in numarul curent. Eu l-as rezuma prin "joie de vivre" :D Ce-i drept, nu stiu unde-s soarele si temperaturile ridicate din imagini? Pe la noi nu au fost observate :D Sa-mi mai fac rost si de o palarie de pai colorata si cocheta and we're ready to play!


Totusi, ma intreb si eu, asa, ca un necunoscator - stiu ca revistele de moda traiesc din reclama, dar este oare nevoie acest lucru sa se rasfranga si in stylingul pictorialelor? All Marc Jacobs? All Marni? Hmmm, asa as putea si eu, sincer...


Sursa: foto-decadent.

PS: imaginile pot fi vazute la rezolutie maxima printr-un click pe fiecare dintre ele sau direct pe foto-decadent.

4 comments:

Anonim spunea...

Nice pics...iar reclama este totul in ziua de azi,totul e imagine,deci nu mai e vorba de nevoie...

Andra spunea...

ultima e wallpaper-ul meu de o sapt :X nu ma mai satur de baloanele alea :D

carola spunea...

@Andrei - uneori mi se pare ca omul contemporan cauta metode cat mai sofisticate de a-si complica viata :D
@Andra - baloanele sunt intotdeauna IN :)))

Anonim spunea...

Foarte drgute fotografiile:)

Trimiteți un comentariu