miercuri, 18 februarie 2009

Ludmila Corlateanu AW 2009-2010






Exista haine care iti inspira emotii instantaneu - imi place, e urata, vulgar sau dragut. Piesele din colectia Ludmila Corlateanu Toamna-Iarna 2009-10 "Dear Marcella" imi soptesc ca m-as simti minunat in ele :)

Imi amintesc de tot felul de mici lucruri frumoase - de o rochie de catifea bordeaux, pe care mi-a cusut bunica-mea pe cand aveam 3 ani si pe care o purtam cu guler alb crosetat. De uniforme scolare, desi nu neaparat de cele sovietice, ci mai curand de imaginea unei fete proaspat iesite dintr-o scoala de tip pansion, inca inocenta si naiva, dar plina de vise si dorinte si cautand aventuri de tot felul. De Brigitte Bardot, cu ochii ei limpezi si naivi, dar cu o alura seducatoare si flirty (una dintre sursele de inspiratie ale colectiei a fost reprezentata de anii '60, o perioada fascinanta).

Intr-un cuvant, niste haine foarte frumoase si jucause, cu care simt ca m-as imprieteni imediat si care m-ar bucura mult timp. Problema este ca vor putea fi achizionate de-abia spre toamna, iar eu le-as purta de pe-acum :)

Va indemn sa vedeti toata colectia pe site-ul Ludmilei sau pe RFB.

PS: din bookmarks, doua selectii de imagini din anii '60, daca vreti sa intrati putin in the mood;)

4 comments:

Anonim spunea...

Superb, imi place simplitatea si materialele folosite: catifea si dantela! Si ai pus foarte bine in cuvinte senzatia pe care ti-o (si mie) provoaca hainele Ludmilei:)

Anonim spunea...

minunata colectia!

A-30-something spunea...

Super :X, imi place mult ultima rochita, e asa, de goody-goody two shoes :)

Anca spunea...

și mie îmi place mult ultima, dar și celelalte

Trimiteți un comentariu