joi, 5 februarie 2009

Dileme


In imagine - Elle Serbia si Elle Croatia, ambele de luna asta. Gasiti-mi 5 diferente, in afara de titluri :D Culoarea titlului revistei si calitatea (rezolutia sau saturarea?) imaginilor? Eu atat am reusit sa identific. Tinand cont ca ambele se vindeau pe acelasi raft din supermarket, va puteti imagina confuzia in randul cumparatoarelor...
Elle sustine campania (RED) de strangere de fonduri pentru lupta contra SIDA, campanie ce presupune comercializarea unor produse participante (tricouri GAP, ipoduri inscriptionate etc.), din pretul carora o parte din bani este transferata in beneficiul proiectului. Gisele Bundchen este o sustinatoare a (RED), apare in pictorial purtand haine ale companiilor participante si sta in cada cu un ipod rosu. Totusi, pictorialul este suficient de mare pentru ca cele doua reviste, din doua tari aproape vecine, sa fie putut selecta imagini diferite pentru coperti, cred eu.
Pareri? ;)

PS: ca fapt divers, coperta Elle Slovenia, vizibila in partea dreapta sus :D

10 comments:

Anonim spunea...

Ciudata chestie..

Anonim spunea...

5?!?!?..oh,nu...am gasit ce ai gasit si tu..culoarea titlurilor si imaginea..atat:(

carola spunea...

@Sonia - quod erat demonstratum :D (ce minune, inca nu am uitat toata latina din liceu :))

Anonim spunea...

E criza. Fotografiile costa. Productia costa. De ce sa nu se ajute doua tari vecine si prietene? Poate au chiar aceeasi redactie, nu? :-)

carola spunea...

@Bogdanic - tari prietene? cam nu prea... :D nu as mentiona asa ceva in croatia, ca e cam riscant... politica etc.

Andra spunea...

si elle ro o are tot pe ea pe coperta :D same thing...

Denisa L spunea...

toate revistele Elle februarie o au pe Gisele pe coperta..
ar fii fost si mai ciudat ca Elle ro sa aiba acceasi fotogrofie cu Gisele pe coperta:))

carola spunea...

Gisele is everywhhere :))))

Anonim spunea...

Sunt fericita posesoare a unui ipod rosu exact ca acela de mai bine de un an - recunosc insa ca l-am cumparta pentru culoare (chiar daca era putin mai scump) si nu neaparat din cauza campaniei (e bine totusi ca chiar si neintentionat am facut ceva bun):)

carola spunea...

@Allice - sa-l folosesti sanatoasa :) Al meu e verde-brotacel ;) Oricum, imi place ideea imbinarii utilului cu placutul in cadrul campaniilor umanitare.

Trimiteți un comentariu