marți, 24 februarie 2009

Buburuze

Am adaugat inca o obsesie la portofoliul personal, destul de amplu deja. Buburuzele. Aveam, pe vremuri, una, in forma unei brose metalice emailate, dar nu stiu daca reusesc sa o mai gasesc cand ajung pe-acasa. De aceea am decis sa cercetez ofertele din magazinele online, incepand cu cele .ro.

Singurele care mi-au placut cat de cat sunt urmatoarele:

Gasita pe bijuterici.

Bratara de pe ebiju.

Si cam atat. Sunt destule modele disponibile, dar nu e nimic apropiat celui pe care il am in minte. Maine o sa continui cautarea in jungla internationala :D. Daca vreti, va tin la curent.

PS: majoritatea magazinelor specializate in comercializarea online de bijuterii si cadouri au nevoie de un remake (design si meniu), imho. Si nu inteleg de ce imi apare acelasi rezultate de cautare pe trei pagini diferite. SEO??? sau a-nnebunit lupu', adica io?

Imagine: Amy Slays, deviantart.

7 comments:

A-30-something spunea...

Ce dragut! Cand le-am vazut m-am gandit la prietena mea, Andreea, zisa Gargarita! De ziua ei mereu ii iau ceva "buburuza" related :)

Anonim spunea...

super bratara!

Anca spunea...

Si mie imi plac bijuteriile cu buburuze. Foarte simpatice!

carola spunea...

@Leah - ce dragut! mie nu prea-mi plac insectele vii, dar buburuzele au fost itotdeauna simpatice ;)

Anonim spunea...

Si eu as putea sa fac ceva cu buburuze :) Uite cu ceva de genul:
http://lh5.ggpht.com/_gguknOb8FXA/SaahAuaYcDI/AAAAAAAAAYw/S60LXmQiW6Y/br213.jpg
si
http://lh4.ggpht.com/_gguknOb8FXA/SaahAs8_ZbI/AAAAAAAAAY4/nOOTRr-AA_k/coccinelle.jpg
;)

carola spunea...

@Florina - tare faine mai sunt! Daca te apuci sa faci niste buburuze, eu sunt prima cumparatoare pe lista ;)

Anonim spunea...

uite ce am gasit: http://www.breslo.ro/brosa-buburuze/breslo-product/25180.html

Trimiteți un comentariu