miercuri, 14 ianuarie 2009

Prints












Creatiile Orlei Kiely, designer britanic, absolventa a Royal College of Arta si autorea unor linii dedicate Marks&Spencer si Debenhams, sunt pline de elemente grafice, culoare si printuri. Liniile si croiurile sunt simple si feminine, in stilul anilor '50-'60, pentru a echilibra abundenta grafica. Inspiratia retro din colectia toamna-iarna 2008-2009 este sesizabila, dar adauga un plus de unitate si dragalasenie pieselor sale, acestea fiind foarte vesele si versatile. Gentile mi se par de-a dreptul adorabile, fiind facute din piele de vaca sau de ponei (cea roz), bumbac si diverse materiale ecologice. Pe pagina sa poate fi gasita si lenjerie de pat, vesela si colorata, cani, agende, toate purtand semnatura stilistica a Orlei - accentul pe design si elementele grafice ale obiectelor.
Ei, acum sa gasim si perechea perfecta de pantofi pentru fiecare geanta, si ne putem declara pe deplin fericite, nu-i asa? ;)

4 comments:

Dana spunea...

Demult pandesc si eu o geanta Orla Kiely pe my-wardrobe.com sa intre la niste reduceri magice :)

carola spunea...

Nu le vazusem pe my wardrobe, merci pentru pont, ma duc sa studiez oferta de pret ;)
PS: reducerile sunt intr-adevar o perioada magica ;)

takeaway bags spunea...

{eu am primit de craciun o geanta orla kiely de la prietenul meu si de atunci toate outfit-urile mele se construiesc in jurul gentutei hihi. nice blog btw:)}

carola spunea...

@Takeaway bags - felicitari! prietenul tau are gusturi bune :) Dar mie si creatiile tale imi fac cu ochiul - pacat ca nu le-am descoperit mai devreme, cand erau inca in productie:D pentru a scrie despre ele si a comanda!

Trimiteți un comentariu