duminică, 14 decembrie 2008

Interesting plaid


Am imaginea de mai sus (dintr-un pictorial Marie Claire Rusia, fotografiat de Slava Filippov) de in memorie de vreo doua zile. Aceasta si rochia Matthew Williamson de mai jos mi-au reimprospatat interesul fata de unul dintre trend-urile sezonului - ecosez. Puteti citi postarea Irinei Markovitz despre stilul britanic in moda anului, in care se incadreaza si pasiunea pentru ecosez.

Diesel SS 09-RTW

Missoni Pre-Fall 08

Vera Wang Resort 09

Ce imi place in mod special, este faptul ca stilul ecosez este foarte colorat si mult mai abstractizat ca print anul acesta. Nu mai este vorba doar de reinterpretarea traditiei scotiene si nici cea a camasii de cowboy sau a grunge-ului anilor '90, cand camasa lalaie in carouri, impreuna cu bocancii grei din piele erau dovada ultima de rebeliune. Este reinterpretat intr-un mod mult mai versatil si interesant acum, pretandu-se, astfel, la mai multe combinatii - de la cele feminine, office si cocktail, pana la amatorii curentului hipster, aratand bine cu pantaloni ingusti si cardigane barbatesti si ochelari geek. In plus, rezoneaza foarte bine cu alt curent favorit al anului 2008 - cel etno-chic (vedeti prima imagine, din pictorialul Marie Claire).

Rochie Michael Kors
Palton Hanii Y
Rochie Matthew Williamson
Geanta Vivienne Westwood

Va place ecosezul? Purtati in mod obisnuit carouri la scoala, serviciu sau in timpul liber?

Imagini - Net-a-Porter, Browns, tFS.

1 comments:

Alexandra spunea...

Prima rochie e superba! Imi place, am un hanorac rosu cu negru pt momentele in care vreau sa ma simt punker :D

Trimiteți un comentariu