sâmbătă, 1 noiembrie 2008

It's a lazy Saturday down here...


Fotografia lui Will Sanders reflecta destul de bine cum m-am simtit si ce am facut azi... Singura diferenta e ca nu am stat culcata pe malul marii si ci in pat. So, ca sa imi justific existenta :D, am zis sa impartasesc cu voi din ce am citit azi prin jungla virtuala. (Stiu ca am promis sa o fac luni, dar nu am avut timp pentru postari din astea serioase - stat, ales articolele cele mai bune, desi am citit destule recent. Ditamai bloggerita :)))

Shopping politicos - mi-am adaugat pagina in Bookmarks. Am facut destul client-service la viata mea ca sa pot empatiza cu asistentele din magazin (desi niciodata nu am lucrat in retail sau vanzari). Cei drept, si unii asistenti de magazin ar avea nevoie de niste lectii de politete si profesionalism...

O discutie despre consecintele crizei economice asupra vanzarilor "obiectelor de moda", pe tFS.

Suntem oare niste masochiste
? se intreaba The Guardian, urmarind tocurile care in ultimii ani cresc si cresc.

Tot de pe Guardian aflu ca Anna Wintour, imbatabila, le-a sugerat designerilor sa se adapteze la criza economica actuala, producand obiecte mai accesibile ca pret. Se pare ca si templul modei comercializate incepe sa dea semne de neliniste...

Cateva sfaturi pentru "recucerirea" propriei garderobe - mici comori uitate prin colturile dulapului pot recapata o noua suflare. Sfaturile sunt foarte simple, dar nu strica cateodata cineva sa ni le aminteasca.

Sunt oare adolescentii mai maturi sau parintii mai tineri? Michelle Slatalla ne impartaseste gandurile sale pe NY Times.

Daca in configurarea stilului personal va inspirati din blogurile de moda, tot mai multe pe zi ce trece, puteti citi cateva sugestii facute de Mademoiselle Robot, referitoare la piesele-cheie din garderoba.

Stylediary, despre cat de feminina va fi toamna asta :). Aveti rabdare sa il dati scroll pana la capat - e bine scris si bine ilustrat.

Articolul e ceva mai vechi, dar totusi merita citit, mai ales ca e scris de Queen Michelle de la KOS. Cateva sugestii celor proaspat inscrisi in randul bloggerilor. Cuvinte inteligente si cu mult bun-simt.

Wardrobe Remix a implinit 3 ani. (WR e o comunitate fotografica pe Flickr destinata impartasirii de outfit-uti si e o sursa inepuizabila de inspiratie, tinand cont ca sunt deja peste 10.000 de utilizatori si 50.000 de fotografii postate). Aici puteti citi ce scrie fondatoare sa, Tricia Royal, designer de tricotaje, la aniversarea WR.

0 comments:

Trimiteți un comentariu